woensdag 4 februari 2015

Project life


Project Life is een vrij simpele manier om herinneringen te bewaren. Geen ingewikkelde lay outs, maar mooie mappen en plastic sheets met allerlei vakjes waarin je foto's, tekst, kaartjes en allerlei andere 'bewaarsels' kan stoppen.

Zelf zie ik mijn smartphone als mijn digitale Project Life. Ik maak bijna dagelijks foto's van 'the daily life'. Puur voor mijzelf, als herinnering.

Nu zag ik in de voorjaarscatalogus van Stampin'Up een erg leuk 'mini' Project Life pakketje. Je bestelt het mapje, de plastic sheets (10x10) en allerlei mooie (!) embellishments in één.


Dat zag er easy peasy uit!

Voor mij een mooie reden om het pakketje aan te schaffen en een selectie te maken uit mijn smartphone foto's van 2014.


Ik laat je een kleine selectie zien van het boekje.

Niet alle foto's zijn blog proof ;-)





Ik moet zeggen...ik ben erg enthousiast. Het is een persoonlijk boekje geworden. Het was ook lekker snel klaar. En daar houd ik heel erg veel van!


En dit vind ik altijd nog het allerleukste van homemade foto albums: dat ze zo lekker uitpuilen :-)

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad, lekker uitpuilen en dat er soms toch nog een bonnetje, papiertje, veertje of wat dan ook eruit valt...
    Je smartphone als Project life gebruiken, dat is heerlijk, soms even in een verloren kwartiertje foto's bekijken, even terug in de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een rijkdom, zo'n mooi boekje met herinneringen, dat is zo waardevol! Ook de buitenkant is zo gaaf geworden, super! Gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig, uitpuilend fotoalbum! Echt leuk om zo herinneringen te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Scrappen, op welke manier dan ook, dat wil ik toch ook echt eens doen.
    Heb vorige week een digitaal fotoalbum gemaakt en online bij H e m a besteld. Ach, wat was dat leuk, foto's uit 2006. Onze kids nog zo klein...
    Ik vind jouw boekje leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk idee! Heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden Inge! Dierbaar boekje met herinneringen!

    BeantwoordenVerwijderen