vrijdag 4 december 2009

Nieuwe look en award!

Sinds gisteravond ben ik allerlei nieuwe achtergrondjes en headers aan het uitproberen met mijn blog. Ik wil er iets anders mee, maar ben er nog niet helemaal uit wat. In mijn zoektocht is er een wereld van zoveel achtergronden en headers opengegaan dat het moeilijk kiezen is! Deze achtergrond past wel bij mij en bij deze tijd van het jaar dus voorlopig houd ik het hierop. Heb ondertussen wel ideetjes voor (toch weer) een foto als header. Dus....schrik niet als mijn lay-out nog een keer verandert! (update; is inmiddels al gebeurd)

Gister heb ik een award van Loes gekregen! Superleuk, vooral ook omdat ik een trouwe fan ben van haar blog. Dank je wel Loes:-)


Er horen een paar regels bij deze award:

  • Plaats de award en het berichtje op je blog
  • Een bedankje en een link naar degene die je de award heeft gegeven
  • Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
  • Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
  • Plaats een link naar deze 7 bloggers
  • Laat deze 7 mensen weten dat je ze een award hebt gegeven.

OK, daar gaat 'ie: 7 dingen over mezelf die jullie niet van mij weten...;)

  1. Met een (hele foute) Milka met hazelnoot maak je mij blij.
  2. Ik hou van rokjes, pantys / maillots en laarzen
  3. Ik hou van een schoon en opgeruimd huis
  4. Maar ik hou niet van schoonmaken en opruimen
  5. Ik probeer regelmatig te sporten (echt;)
  6. Ik ben heel erg gek op mijn 2 jongens, Jelle (16) en Huub (12)
  7. Ik hou van katten en ben (helaas) bang voor honden

Op veel blogs zie ik al mensen die deze award hebben gekregen, misschien geef ik 'm dubbel maar dat geeft niks. Ik word nou eenmaal erg vrolijk van (onder andere) de blogs die ik hier ga noemen, dus ladies, daar komt 'ie:

Monique Frences Marie-Claire Larissa Leonie Boukje en Marije

Een fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je award! Leuk om die dingen van je te lezen! Wat een leuke vilten hangers heb je op je blog staan en ook je Magnoliaboompje is leuk met dat schors!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je award!! :-) Ik heb gelijk bij je creaties gekeken en je maakt echt heel mooie kaarten en projectjes. Vooral die met vilt van gisteren vind ik errug leuk.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je, dank je!

    fijn weekend!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen