vrijdag 15 april 2016

Mix & Match


Er rolde laatst een onwijs leuk pakketje met materialen op de mat. Sandra, Inge, Mariken en Ellen doen maandelijks een Mix & Match swap en hadden gevraagd of ik deze maand een keer mee wil doen.

Maar natuurlijk!

Mariken stelde het pakketje dit keer samen. Met al die vrolijke kleurtjes en het voorjaar onderweg, kon ik bijna niet anders dan mijn 'oude' vlinderpons afstoffen (uit mijn Martha Stewart fase) en daar veel vlinders mee te ponsen.


Ik heb met het label uit het pakketje een label gemaakt. Hoe origineel haha!


En een kaart gemaakt natuurlijk. De vlinderpons doet het nog prima zoals je ziet :-)

Ik vond het echt fijn om weer eens achter mijn bureautje te zitten. En me goed los te maken van al die dingen die 'moeten'. Dus meiden, bedankt daarvoor!!

Laat ik je nog even zien welke leuke spulletjes er in het pakketje zaten:


En dan race ik nu snel naar de blogs van Sandra, Inge, Mariken en Ellen om te kijken wat zij gemaakt hebben!

Race je mee?

13 opmerkingen:

  1. Zo'n mooi kaartje met deze gekleurde vlinders!
    Zo zie je maar dat n 'oude' vlinderpons altijd van pas komt :-)
    Gezellig dat je er deze maand bij was!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk dat je deze maand met ons meedoet! Je label van het label is gaaf. En je kaartje ook. Geweldig al die gekleurde vlinders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje Inge, zo vrolijk, met die fladderende vlindertjes! Fijn dat je het leuk vond, en tof dat je met ons meedeed! Gezellig weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje! En door deze swap kom ik voor het eerst op je blog. Leuk om te zien wat je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk met al die vlinders en weer heel anders als bij de andere dames, tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk met al die vlinders.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk die vlinders! Toen ik net begon in kaartenmaakland was dit hét item wat iedereen wikde hebben, die poms. En nu? Je ziet ze bijna nooit meer, terwijl ze juist nog hartstikke leuk zijn, dat bewijs jij maar weer! Hm, ik vrees overigens dat dit verhaal toepasbaar is op meer knutsekmaterialen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent de laatste in de rij van het mix en match pakketje van Mariken wat een schitterende tag en kaartje heb je gemaakt Inge...zoooo mooi al die kleurige vlinders....KNAP gedaan!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vrolijk zeg, heel leuk met al die vlindertjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om jou deze keer te zien als gast bij de mix & match. Je kaartje is helemaal vrolijk met die fladderende vlinders. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig hoe je al de kleurtjes uit het pakket met elkaar hebt gecombineerd, supervrolijk kaartje Inge! Vond het onwijs leuk dat je deze maand mee wilde Mixen en Matchen.

    Fijne zondag, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooooh, wat een prachtige kaart en label. Die kleurtjes, zo mooi. Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Inge,
    Zo gezellig dat je hebt mee geswapt! Een zo een vrolijkheid op je kaart en tag! Die vlinderstansen heb ik ook. Toen bijna stad en land afgezocht, ik moest ze per se hebben. Nu liggen ze braaf in de lade te wachten om weer eens te worden gebruikt. Misschien heb jij mij wel een setje gegeven... wordt vervolgd.

    Groetjes en en fijne avond,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen