dinsdag 17 maart 2015

Inge & Inge


Jaaaaaa!

Het is eindelijk weer swap tijd voor Inge & Inge!

Ik kreeg een mooie stoere papiertjes van Inge en had weer helemaal zin om een Pure Innoscense stempel van MFT erbij te pakken. Eerst even checken of mijn markers het nog doen en ... kleuren maar! Ik werd hierbij helemaal geïnspireerd door Inge die in dezelfde mood verkeerde, kijk hier maar.

Het verbaast me trouwens niks dat dat hele inkleuren voor volwassenen nu een hype is, want het werkt echt zo ontspannend! Maar dat wisten we natuurlijk al veeeeel langer :-)

Ik heb nog iets gemaakt met het pakketje. Er zat namelijk een mooi 'envelopje' bij. Officieel gebruik je die om giftcards in te geven, geloof ik.



Ik deed er een klein, simpel kaartje in in rustige kleuren.




Ik ben dus echt helemaal vergeten om een leuke foto te maken van Inge's pakketje.

Suf!

Gelukkig heb ik nog wel een foto van de leftovers. Dan heb je een beetje een idee wat een mooi pakket het was :-)


 En nu....snel naar Inge. Ik weet gewoon zeker dat ze weer iets geweldigs heeft gemaakt!

12 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk Inge ;o) Heerlijk om jullie swap weer terug te zien, Je kaartje en envelopje zijn zo gaaf ..

    PS .. na twee jaar heb ik mijn copics ook uit het stof gehaald en ze deden het allemaal nog! Heerlijk gekleurd ook en PI mocht niet ontbreken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf Inge, dat iedereen weer aan het kleuren gaat. Jouw kaartje is echt tof, stoere kleuren en ook lief, daar het scahattige afdrukje. En je pakketje ziet er super uit. Het is zo gezellig, dat swappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je het houtjes printje ontzettend leuk verwerkt zo met PI, ook het cadeau envelopje is super, trés chique! Je bent niet de enige, ik was het ook vergeten hahaha

    Op naar de volgende swap ;)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al zo mooi ! Ik ben ook net bij de andere inge gaan kijken. Tof ! Leuk ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere meid op je kaart! Leuk, die boomstammen als achtergrond! Goede swap, lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook hier vind ik het weer zo leuk jullie swapjes te zien! Je kaartje en vlopje zijn supergaaf geworden......zo leuk dat iedereen weer aan het kleuren slaat ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik geniet weer volop van jullue sapje!! Zo leuk!! Het stoere PI meisje past perfekt op het stoere kaartje! En je envelopje is ook al zo leuk, ja er kn natuurlijk ook gewoon een super tof klein kaartje in! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha die Inges zijn weer lekker aan het swappen en in hun enthousiasme vergeten ze allebei een foto te nemen hihi.
    Allebei ook met PI aan de slag gegaan...erg leuk, tikkie stoer zo.
    En je flopje is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lekker stoer PI-kaartje! Echt hartstikke leuk. Wat een geluk dat je markers het nog doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoer! En wat een gave papiertjes, die leftovers beloven vast nog iets leuks...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf, het envelopje.
    Leuk met die tekst en die strik.
    Je maakt is ook leuk zeg, mooi ingekleurd.
    Ga gauw even bij Inge kijken.......

    BeantwoordenVerwijderen