maandag 15 december 2014

Stampin'Up! & me


Vanaf het begin dat Stampin'Up! voet op Hollandse bodem heeft gezet, ben ik enthousiast over het merk.

SU = leuke, lieve en hippe stempels, stansen, ponsen en papier. De kwaliteit is prima. De stempels worden geleverd in mooie opbergdoosjes, ik hou van de SU inkpads en het mooiste van SU vind ik dat je de kleuren op een makkelijke manier kleuren kunt combineren.

Zo af en toe kocht ik eens wat producten, soms hier, dan daar.

Maarre...instappen en demo worden?

Ja uhhh, dat ging ik natuurlijk niet doen. 'Niks voor mij' 'Heb ik geen tijd voor' etc.


Totdat Inge (Groot) uitlegde dat je ook kunt instappen als 'hobby-demo'. Zonder verdere verplichtingen de starterskit aanschaffen, daardoor jezelf belonen met mooie hobby materialen en verder gewoon wel zien waar het schip strandt, zeg maar.

Dit trok mij zo'n twee weken geleden over de streep. Juist omdat ik weinig tijd heb is het fijn om mijn materialen op één adres (bij mijzelf!) te bestellen. Dat ik het daarbij simpel kan houden omdat alle producten op elkaar zijn afgestemd, maakt dit alleen maar prettiger.

Ik stelde dus een fijn starterspakket samen, waarmee ik alvast dit kaartje maakte. En, nog leuker: hiermee maak ik nu dus deel uit van het SCM team, joepie!

Ik zeg: een win-win situatie!

15 opmerkingen:

  1. Wat superleuk Inge!
    Ik zit ook zo vaak te denken of ik dat niet moet doen...
    Je kaartje is hartstikke tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mariken, ik ben zelf nu ruim een jaar demo en heb er echt nog geen moment spijt van gehad! Gewoon doen (of nog even nadenken en wachten op een goede instapactie!). Succes met knopen doorhakken!

      Verwijderen
  2. Hoi Inge, mooie stap! SU is SU-per. Heel veel plezier, wie weet komen we elkaar nog eens tegen bij een event van SU!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen verassing...of toch wel??!! Hihi lekker genieten ervan en maak er maar lekker mooie dingen mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk dat je bent ingestapt bij Stampin Up.Ik volg je blog al jaren en je inspireert me ontzettend. Ga genieten van al dat moois bij Stampin Up.

    Groetjes Clärle
    www.facebook.com/creaclarle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Inge! Heel veel plezier met SU maar dat gaat vast en zeker lukken!
    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal leuk ! mooi gedaan, lekker winterse kleurtjes
    veel succes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik verwachtte al zoiets na je aankondiging van gisteren. Leuk hoor! En zeker geen straf om bij het SCM team te horen :) Succes!
    En o ja, gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUper leuk Inge!! Zo ben ik ook ingestapt.....lekker je eigen toko runnen en een leuk team, wat wil een mens nog meer ;)
    Je kaartje is erg gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje!!
    Succes bij SU en bij het SCM team. Maar dat gaat je vast lukken. Ik kijk in iedergeval uit naar je creaties.
    Ik hoop dat SU ook in de toekomst in Spanje aktief zal zijn, de spulletjes zien er te leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart in mooie kleurtjes, Ik vind het superleuk dat je bent ingestapt maar dat wist je al ;-) Ik weet zeker dat we weer ontzettend veel moois en inspirerends gaan zien! Zet 'm op :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, SUperleuk! En prachtig kaartje, wat een gave kleurtjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Groot gelijk! Leuk die cirkels met verschillemde 'structuren' !

    BeantwoordenVerwijderen