zaterdag 27 december 2014

#birthdaysrock


Hé hallo, hoe waren je kerstdagen?

Ik weet niet hoe dat bij jou werkt, maar na alle kerstkaarten ben ik echt weer toe aan iets anders.

Iets fris!

Oranje en geel werd het voor deze kaart.


Je ziet allemaal Stampin'Up materialen op de kaart. De zachtgele cirkels op het witte cardstock maakte ik met één van de mooie SU-masks. De pocket komt uit een setje met project-life materialen, net als het stukje washi-tape dat je bovenaan de kaart ziet.

Ik ben nogal uit mijn voorraad verjaardagskaartjes geraakt, hier alvast één aanvulling!

6 opmerkingen:

  1. Heerlijke frisse kleuren, zou zowat zin krijgen in de voorjaarsschoonmaak met al dat geel ( niet dat ik dat doe hoor).
    Mijn kerstdagen waren heerlijk maar vandaag gewoon naar mijn werk......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom maar op met dit soort kaartjes. De kerstkaarten heb ik nu ook wel weer gezien ;) deze is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er heel fris en vrolijk uit. Ik kan me helemaal verplaatsen in je gevoel. Dat hetb je dan mooi weergegeven met deze vrolijke kleuren.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, na alle kerstkaarten wel weer toe aan wat anders! Lekker vrolijk is deze. Trouwens wel stug. Ik heb gisteren alvast het kaartje gemaakt voor de swap van Mariken en mij (2 januari plaatsen we). En jawel, in de kleuren oranje, geel en grijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inge,
    lekkere kleuren. Fris en even wat anders dan al de kerstkaarten. Ik ben vandaag ook met een verjaardagskaart bezig geweest. Leuk!!
    Een voorraad aanleggen lukt mij dus gewoon niet. Er zijn teveel mensen jarig, die een kaartje verdienen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, zo'n vrolijke kaart!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen