vrijdag 9 mei 2014

Happy


Vergeleken met de laatste 2 kaartjes die ik plaatste, is deze ineens wel erg 'binnen de lijntjes'.


Eén ding is zeker: de woordstansjes van Clearly Besotted zijn favoriet! De stempels zijn trouwens ook van CB.

En nu ga ik even reclame maken :-)
Regelmatig krijg ik over de mail de vraag waar ik Clearly Besotted producten bestel. Ik doe dat altijd in Engeland, in de shop van Stephanie.
En dat gaat gewoon altijd goed! Verzendkosten zijn relatief laag, levering is snel en service is top!

18 opmerkingen:

  1. Onwijs leuk kaartje!!! Helemaal vrolijk .Toevallig had ik laatst dezelfde stempeltjes en stans gekocht bij Clearly Besotted .Het was mijn eerste keer en de verzending en service zijn idd top!!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Inge! Vind CB ook fantastisch, zou het graag in mijn winkeltje verkopen, maar dat kan (nog) niet helaas. Je kaartje is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben het helemaal met je eens. Bij Clearly Besotted Stamps is de service perfect. Zonder Stephanie persoonlijk te kennen kan ik wel zeggen, dat ze een hartelijke vrouw is en een vriendelijke, correcte manier van communicatie heeft. Een aanrader! Inmiddels is mijn voorraad CBS materialen flink gegroeid. Ook ik heb de woordstansen (-:

    Haha, ben je vandaag relatief binnen de lijnen gebleven? Ook eens leuk. Zeker de keuze voor de frisse kleuren, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Ik zal ook eens gaan kijken op de site van Stephanie. Altijd leuk. Mooie stempels zijn deze.
    Groetjes, Regina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En weer een gezellige en kleurige kaart, supermooi gedaan Inge! Woord stansjes zijn altijd geweldig om te gebruiken in combinatie met stempelen.

    Volledig eens! Stephanie haar service is fantastisch, juist omdat ze alles zelf in handen houdt denk ik,om maar te zwijgen over al het moois wat ze uitbrengt.

    Alvast een fijn weekend Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik ben enthousiast...over jouw kaartje-binnen de lijntjes, en over Clearly Besotted. Prima service, hartstikke fijn, snel en niet duur qua verzending.
    Gezellig weekend, groetjes Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is absolutely stunning Inge and I just love what you've been doing with the word dies!! :) x p.s. Thank you for your kind words - much appreciated :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie, geslaagde kaart
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart! Helemaal mee eens Stephanie haar service is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke kaart, mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig!!!! kaartje! Zo mooi!
    S staat voor Stephanie en Service ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart! Heel mooie stempels ook, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie frisse kleurtjes! Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kei gaaf kaartje. Niet te veel poespas, en toch lekker vrolijk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Getest of je reclame wel waar is :) En ja hoor, ik heb de stempeltjes al in huis. Super tip ♥

    BeantwoordenVerwijderen