donderdag 10 april 2014

Inge & Inge swap


Laatst waren Inge en ik gezellig een workshopje aan het doen bij Judith. We maakten van de gelegenheid gelijk gebruik om elkaar weer eens een ouderwets gezellig swap-pakketje te geven.


Het leuke van zulke pakketjes is dat ze mij altijd weer een inspiratie boost geven.

En wat heb ik die soms nodig!


Ik kreeg van Inge heel veel vrolijk cardstock, een lief stempelsetje van MFT en allerlei mooie SU dessinpapiertjes en lintjes.


Want uhhhm, mocht het je ontgaan zijn...Inge is sinds kort ook SU! demonstratrice en heeft een erg mooi SU! blog vol inspiratie in Inge stijl!


Ik maakte twee kaartjes en een scrapling.


Appeltje -eitje, maar wat wil je ook met zo'n heerlijk pakketje :-)


Inge, dank je wel voor opnieuw zoveel leuks en liefs!

Ik ga NU op je blog kijken om te kijken wat je met mijn pakketje hebt gemaakt!

18 opmerkingen:

  1. Ge-wel-dig!!! Echt helemaal gaaf hoe je de tekst, de kleuren en het schattige hondje hebt gebruikt! Supervrolijke kaarten, ik hou ervan :D Enne... ik zeg toch heel voorzichtig (no pressure;)) op naar de volgende swap want ook ik geniet altijd weer van jou verrassingspakketjes!

    Ing Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zo'n gaaf pakket! Superleuke kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaartjes heb je gemaakt Inge! Leuke swap!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi joh en vooral die bloemen vind ik gewekdig.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SuperGeweldigFantastisch. Ik ben helemaal fan van de laatste. Die bloemen... Wauw!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een setje super mooie kaartjes heb je ermee gemaak Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige mooie en vrolijke kaarten,
    een plezier om naar te kijken ☺
    Gezellige en fijne week nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een vrolijke kaarten, Inge! Ik vind de herhaling van de tekst op de eerste kaart super bedacht! De kaart met veel blauw spreekt mij ook aan, omdat blauw mijn favoriete kleur is. De roze knalt lekker, heerlijk fris!
    Wat mij betreft mogen jullie gauw weer swappen, altijd leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk, wat een vrolijke kaarten! Vind ze stuk voor stuk te gek!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook alweer zoveel leuks!! Kleurige, toffe kaaren heb je gemaakt! Lijkt me inderdaad erg inspirerend om zo'n pakketje te krijgen.
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat klinkt dit allemaal leuk om zo met elkaar een swap te doen.
    De wereld zou er waarschijnlijk een stukje beter uit gaan zien, als meer mensen eens zulke leuke dingen samen zouden doen, denk ik.
    Je hebt met jouw pakket in ieder geval ontzettend leuke dingen gemaakt.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is wel te zien dat je weer inspiratie hebt gekregen! Wat zijn ze leuk, deze kaartjes. De bloemetjes op het laatste kaartje zijn echt gaaf.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heey inge,

    het pakketje ziet er super uit en gave kaartjes zijn het geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Inge, jij bent zo inspirerend bezig! Zowel met kleuren en ook gewoon lekker simpel, niet te veel. Super!
    groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Inge,
    echt superleuk! Elkaar uitdagen is natuurlijk helemaal geweldig en als je er dan ook nog inspiratie van krijgt! Hoe vonden jullie Wim Helsen?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk. De laatste is mijn favoriet.
    Groetjes, Ann C

    BeantwoordenVerwijderen