zondag 12 januari 2014

Deze week - 1.

Ik maak iedere dag foto's. Met mijn mobiel of met mijn toestel.

En nu dacht ik zomaar, zou het leuk zijn om je een keer mee te nemen in mijn 'week in foto's'.

We gaan het proberen :-)

Deze week...



...las ik dit boek achterelkaar uit. Het verhaal raakte me.




...maakte ik foto's op het strand. En o ja, ik wandelde er ook nog wat, wamt dat was het hele idee ;-)



...pakte ik een kadootje in.



...en startte ik eindelijk met het scrappen van mijn NYC foto's.

En, hoe was jouw week? 

6 opmerkingen:

  1. Leuk Inge! Dat boek staat ook hoog op m'n verlanglijstje, ben er erg benieuwd naar! En scrappen....fijn om zo de herinneringen weer boven te halen ;-). Mijn week was goed, even weer wennen aan het vroege opstaan en haasten, maar lekker om weer een ritme te hebben!
    Fijne zondag, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan zo wat van je week te mogen zien. Het was ook mijn idee maar nog niet helemaal gelukt. Ik heb ook een leuke fijne week gehad. Met heerlijk opruimen en onze woonkamer stijlen. Op naar een nieuwe week. Geniet en ik ben benieuwd ga je het nu iedere week bij houden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Inge,
    leuk hoor om even een kijkje met je mee te mogen nemen.
    Geen idee of je nog op mijn blog hebt gekeken naar de kaart die ik maakte met het KISS-pakketje (2 jan), maar dat geeft ook niet. Ik wilde je laten weten dat ik ermee aan de slag ben gegaan en er blij ;-) mee ben.
    Mijn week heb ik niet in foto's. Maar ik begon weer met werken op school na de vakantie en zat er volop in...weer blij met mijn weekend. Vannacht nachtdienst in het verzorgingshuis. En tussendoor gesport, (1 keer fitness en twee keer volleybal), naar Wim Helsen in de Schouwburg en een wandeling van ruim 5 km gemaakt en oh ja gefreubeld....hihihi. Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was vandaag op visite bij mijn oudste dochter en die had dit boek toevallig net gekocht, als ze hem uit heeft mag ik hem van haar lenen. Isa is een zeer bijzonder vrouw en ik heb erg veel bewondering voor haar. Ik heb een keer een interview gelezen en vind dat zij haar gevoel heel goed kan verwoorden.
    Leuk idee om elke dag een foto te maken.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie inkijkjes in jouw leven!
    En doe je ook mee met de winterfotojacht?
    Dat zou ook leuk zijn!!

    http://winterfoto2014.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om te zien wat je allemaal gedaan hebt.. Dat boek staat ook op mijn lijstje om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen