vrijdag 8 november 2013

KISS cards for X-mas! Part 10. Plus een weggeefje :-)


Nummer 10 alweer!

Met allerlei restjes. Lint, washitape, touwtjes en cardstock. Knoopjes, nietjes en een stempeltje.

Lekker een beetje rommelig. Ik hou ervan!


Ik hoop dat je het leuk vond, 10 dagen Keep It Super Simple kerstideetjes?

Ik vond het in ieder geval super om te maken en al heb ik maar één iemand geïnspireerd, dan ben ik al heel blij!

En nu ben ik toch eigenlijk zóóó benieuwd wat jij de leukste kaart uit deze reeks vindt???

Morgen doe ik trouwens een leuk weggeefje onder alle bloggers die een reactie hebben achtergelaten op de KISS X-mas kaarten. Ik pik er één reactie uit en daar gaat dan een klein, gezellig pakketje naar toe met wat van de materialen die ik voor de KISS reeks gebruikte.


Morgen om 1600 maak ik de winnaar bekend!

44 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart weer! met echte kerstkleurtjes! Erg jammer dat de serie al weer afgelopen is! Ik zou nog wel een aantal van deze leuke series willen zien! Het leukste kaartje vind ik die van deel 9!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke ideen heb ik weer bij je kunnen op doen! Ik vind nr. 5 het leukste, maar eigenlijk vind ik ze allemaal heel leuk! Zou het pakketje ook graag winnen, om zelf ook aan de slag te kunnen gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke ideen heb ik weer bij je kunnen op doen! Ik vind nr. 5 het leukste, maar eigenlijk vind ik ze allemaal heel leuk! Zou het pakketje ook graag winnen, om zelf ook aan de slag te kunnen gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nummer 7 vind ik erg origineel en ook nr.10 is een favoriet, mooi gedaan!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inge,
    Wat heb ik genoten van jouw tien 'KISS'kaarten. Ookal had ik niet altijd veel tijd, toch probeerde ik stiekem eens te komen kijken en heb ik ze nu nog eens alle tien grondig bekeken. Mijn favoriet blijft toch wel die waarbij je alle gaatjes hebt uitgeponst. En één iemand geïnspireerd? Ik denk dat dat er wel véél meer zullen zijn, hoor!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Inge, wat jammer dat dit alweer het laatste kaartje is in de kiss-serie! Ik heb er van genoten elke dag even kijken, superleuk! Ik hou erg van craft met wit, en mijn voorkeur gaat uit naar kaartje 3, het boompje van strookjes, erg leuk. Maar dit laatste kaartje vind ik ook heel gaaf, die kleurtjes bij elkaar geeft zo'n vrolijk geheel! Bedankt voor je inspiratie, hopelijk komt er binnenkort nog eens een serie! Fijn weekend! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk!!.. ik vind dit geloof ik ook de leukste van de reeks alhoewel ze allemaal erg mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je laatste is een toppertje! En ook het kaartje met de perlenpen vind ik heel erg leuk! Prachtige serie heb je gemaakt, erg tof om iedere dag een kaartje voorbij te zien komen!
    Fijn weekend, groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze weer heel fris en vrolijk!
    Mijn favoriete uit de serie is kaart 2 met de perforatiegaatjes!
    Leuk om elke dag te kunnen genieten van KISS a la Inge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inge, ik heb echt genoten van deze 10 daagse! Zo leuk om te zien en te lezen dat je mojo op volle toeren heeft gedraaid, waardoor er echt stuk voor stuk super leuke kerstcreaties tevoorschijn zijn gekomen. Zoals je hebt gezien heb je mij in ieder geval geinspireerd met al je kaarten. Je KISS-piratie van dag 1 en 2 heb ik al getoond en dag 4 heeft ook wat leuks gebracht - dat komt van het weekend op mijn blog. Het is bijna onmogelijk om een favoriet te kiezen omdat ik vind dat elke kaart iets unieks en verrassends heeft. Hmm... dan kies ik als ultieme winnaar toch deze kaart. Omdat ik hem geweldig leuk vindt, maar ook omdat deze kaart op en top Inge is. Creatief, mooi in zijn eenvoud, vrolijk, lekker rommelig en van alles wat aan materiaal. Ik weet zeker dat veel mensen kaarten met Inge-inspiratie gaan versturen deze kerst! Bedankt voor deze fijne marathon. Ik ga ff afkicken. ;-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond deze 10daagse heel leuk, heb wat vriendinnetjes op jouw blog gewezen. De snelklaarkaartenmaaksters :) mijn favoriet: nr 5 , die kerstboompjes in wit en kraft.... Super!

    Gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt superleuk, je serie!!! Ik heb 'm met plezier gevolgd. Nummer 2 blijft met favoriet, de gaatjes met de big bite :). Groetjes! Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige serie, je hebt een hoop mensen ideetjes gegeven, waaronder mijzelf. Mijn keuze is op nr. 9 gevallen.
    Ik ben nu zelf ook begonnen om op low budget basis, leuke kerstkaarten te maken.
    Ga vooral zo door , je maakt een hoop mensen blij met je creaties.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is weer een super leuk kaartje geworden. Bedankt voor het leuke idee.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Of ik heb leuk vond? En of! Heel inspirerend, gezellig en zeker de moeite waard om ze alle 10 nóg een keer te bekijken! En dan kom ik tot de conclusie dat ik nr 3 én 4 het leukste vind. Sorry, kan echt niet kiezen tussen die twee... Bedankt voor al die leuke kaartjes, kom maar op met een volgende serie :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hè jammer dat je nu "klaar" bent. IK heb er van genoten en heb zelfs een top 4: 3 staat op 1, 2 op 2, 4 op 3 en 9 op 4. Bedankt voor deze leuke serie. Ik blijf je met plezier volgen.
    Fijn week-end
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb twee geweldig leuke weken gehad door jou en heel veel ideeen opgedaan.
    En een krijgertje is nooit weg, maar gelukkig kan ik alles ook namaken want je gebruikt mooie en eenvoudige materialen. Ga zo door. Succes en dank je. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke inspirerende kaarten! Ga ik zeker een paar van maken! Vind deze van vandaag wel een van de leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De laatste al? Gaat de tijd zo snel? Jammer hoor! Je sluit wel af met een toppertje zeg! Kiezen? Poeh, je maakt het wel lastig. Ik ga voor 3 en 10! Ik hou van kerstbomen uit laagjes. Al is deze laatste net iets vrolijker dan die andere. Bedankt Inge, ik heb genoten!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jammer dat het weer voorbij is, ik vindt deze ook erg mooi die staat bij mij op twee, en op de eerste plek zoals ik al eerder schreef is die met de knopen, part 6. Bedankt Inge voor de inspiratie. Fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oooh is dit echt alweer de laatste :( Heb er echt van genoten en elke avond was jou blog de eerste die ik bezocht om te kijken wat voor moois je nu weer had gemaakt.
    Zelf ben ik nog steeds helemaal weg van je big bite kerstboomkaart.
    Dank je wel voor alle inspiratie die je ons geeft!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettend leuke reeks kerst kaarten heb je gemaakt ...
    De laatste is mijn favoriet ... lekker fleurig daar hou ik van en dat balletjes lint
    vind ik geweldig ...

    Fijn weekend .... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige inspiratie heb ik weer opgedaan. Allemaal zijn ze stuk voor stuk PRACHTIG!
    "Lest Best" .........en inderdaad gaat mijn voorkeur naar de bovenstaande kaart, lekker vrolijk met al die kleurtjes tapejes, lintjes etc.etc. Chapeau!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind de laatste het leukst! Rommelig en niet té! Ik hou van jouw stijl!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb genoten van de kaarten! Mijn favorieten zijn 1, 3, 4, 9 en 10. Van de eerste heb ik al een aantal kaarten gemaakt. Nummer 10 ga ik ook zeker nog maken: kant, band, tape en lint heb ik genoeg!!

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat jammer dat het er op zit Inge. Heel veel dank voor al het leuks dat je ons hebt laten zien en ik weet wel zeker dat er heel veel inspiratie in blogland bij is gekomen!!!! Deze laatste is idd een echte Inge die super vrolijk, rommelig en gaaf is maar voor mij is de "gaatjes big-bite-boom" DE verrassing van deze 10-daagse!!!

    Fijn weekend, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vond het een hele leuke reeks. En het is nog langgg geen Kerstmis dus misschien nog een keer? :)
    Moeilijk om te kiezen hoor maar de gatenboom, die ga ik proberen te maken-zonder Big Bite. Voor mij was dat de mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat jammer dat de 10 dagen vol met inspiratie voorbij zijn, ik heb er van genoten. Zelf houd ik het meest van 'neutrale' kaarten en nummer 3 is dan ook mijn favoriet (na lang wikken en wegen, want ik vind ze eigenlijk allemaal heel leuk ;))

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Toen ik je berichtje las en je schreef dat als ik er maar 1 geïnspireerd heb, dacht ik: je hebt mij geïnspireerd. Ik heb van je kaartjes genoten. En vanavond twee kaartjes gemaakt met washitape en op 1 twee kerstboompjes van ribbelkarton en kraft. Welk kaartje ik het mooiste vond is daarom ook een kaartje met kraft, en dan kaartje drie.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je inmiddels ontzettend veel leuke kerstbomen laten zien! Zou niet kunnen kiezen als dat moest, want ik vond iedere kaart een feestje. Met die kerstinspiratie zit het wel goed met jou! Ik had nog wel even door willen blijven kijken hoor, maar ze waren allemaal heel inspirerend.
    Heb je zelf inmiddels ook een voorkeur welke je het meest geslaagd vindt?
    Groetjes en een fijn weekend.
    PS Leuk idee hoor jouw weggeefje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jammer dat het alweer voorbij is. Ik vind het zo inspirerend om te zien dat je met zo weinig zulke leuke kaarten kunt maken!!! Mijn favoriet is nummer 9, ondanks dat jezelf het vlaggenlijntje anders zou doen, vind ik de kleurencombi supermooi, en ook de vrolijkheid straalt van het kaartje af!
    Bedankt voor je inspiratie!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je laatste kaartje alweer uit je adembenemende serie! Helaas was mijn week zo vol dat ik deze week niet elke dag heb kunnen kijken naar je kaartjes.....maar ze nu allemaal tegelijk bewonderen is ook geweldig! Dank om zoveel inspiratie met ons te delen!!
    Ik vind alle kaartjes prachtig...maar de kaart met de 'big-bite' (2) is voor mij de kaart met het grootste wow effect!
    Fijn weekeinde, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een heel leuk idee ! Mijn favouriten 1,4 en 8 ! Bedankt voor de inspiratie !

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoe, is het nu al gedaan? ;-( Wat een geniale ideetjes zaten er tussen zeg! Fijn dat je ons zoveel inspiratie hebt bezorgd!
    Goh, de leukste uit de reeks? Wat een moeilijke vraag! Ik vind ze allemaal fantastisch! Deze 10de vind ik wel heerlijk met die kleurtjes en de gezellige vorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw.......NU AL AFGELOPEN????
    Bah, wat moet ik nu met al mijn vrije tijd gaan doen??

    Mijn favoriet.....pff......heb ik niet, het ligt erg aan mijn bui. De ene dag kies ik voor rustige kleuren en dus alleen wit en graft, de andere dag hou ik meer van de kaart zoals deze (dus nr 10)
    Ik kan niet kiezen hoor, maar ik heb hier wel heeeeel veel inspiratie opgedaan de afgelopen tijd.
    Heel erg bedankt en ik ga lekker aan de gang de komende tijd.
    Fijn weekend, lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Uh kiezen.. Dat lukt me niet, ik vind al je kaartjes mooi en goed.!! Je inspireert me altijd met de eenvoud van materialen.! Bedankt voor deze tien dagen, maar ook voor alle andere keren dat je een creatie van je plaats.!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ohw, zijn we er al? Wat heb ik een plezier gehad, alleen al bij het zien van de kaartjes. Super hoe je ons elke keer weer wist te verrassen. Het Moeilijke gedeelte laat je nu aan ons over... Mijn favoriet is nr.6. Omdat het zo'n lekker vrolijk kaartje is. Lief van je dat dit leuke hobbypakketje gaat weg geven.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik heb gekeken welke kaart ik ,het mooist vind en ik heb een top vijf gemaakt.
    Vond ik ook wel leuk, eigenlijk.
    Deze kaart valt daar niet in voor. Ik houd meer van strak.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat heb ik genoten van je KISS kaarten. Morgen komt mijn dochter en we gaan er lekker mee aan de slag. Welke de leukste is? Sorry kan beslist geen keuze maken. Voor mij hebben ze allemaal wat apparts.

    Grt. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooi kaartje, echt schitterend !
    Nog een gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen