zondag 21 april 2013

LIKE


Hartverwarmende reacties op mijn vorige blogbericht! Fijn om te merken dat jullie mijn blog nog weten te vinden:-)

Ik laat je opnieuw een kaart in knallende kleuren zien. De LIKE stempel kocht ik op de Art Specially beurs bij de Stempelgalerie uit Deventer. Ik kreeg het stempeltje met de duim (rechtsonder op de kaart) erbij. Daar kan ik nou helemaal blij mee zijn!

Ik ben deze kaart begonnen met Dylusion Ink Spray Yellow en een template (The Crafters Workshop).
Verder heb ik in roze en oranje verfspetters gestempeld. Daaroverheen in het okergeel de Friends tekst (Hero Arts).

Naast al het stempelwerk zie je nog een stukje washitape (Hema) en een papieren tabje (Hema).


Ik zit helemaal in de drukke kaarten en felle kleuren. Het is zo leuk om deze - voor mij - nieuwe stijl te ontdekken en uit te proberen!

In de afgelopen periode heb ik ook in heel andere stijlen kaarten gemaakt. Die ga je hier de komende tijd voorbij zien komen. Het wordt een mooie mix, dat beloof ik je.

20 opmerkingen:

  1. Joepie! Weer een mooie kaart! Ik heb deze tekst in het Nederlands gekocht, vorig jaar al, je geeft me inspiratie om 'm weer eens uit de kast te halen (ik heb 'm maar liefst 1 keer gebruikt, oeps...) en wat zijn deze kleuren en de inktspettertjes leuk! Grote LIKE van mij Inge!

    Fijne zondag, liefs,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een knallende kaart! Spetterend!
    Denk dat zowat iedereen naar de Art Specially beurs geweest is. Vond 't zo jammer dat ik er zelf niet heen kon want heb zelf ook helemaal zin gekregen in kaarten maken.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaw, wat een topper is deze kaart zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om weer wat voorbij te zien komen bij jou, Inge, en ik ben blij dat je er niet voor hebt gekozen alles de deur uit te doen!! Maar af en toe een pauze kan geen kwaad, gelukkig kun je er nu weer van genieten creatief bezig te zijn!! Deze kaart vind ik geweldig, heerlijk knal!!! Super!! Wat mij betreft ook een grote Like!! Dat duim stempeltje is de perfecte finishing touch! Het was erg leuk je op de beurs weer even te zien, fijn dat je er van genoten hebt!!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook van mij een grote LIKE. Ik heb 'm ook zien liggen op de beurs deze stempel en heb nog getwijfeld. Door jou kaart te zien krijg ik een beetje spijt dat ik hem niet gekocht heb hihi. Echt geweldig met deze knalkleurtjes en de verspatjes. Ik ben er helemaal gek van en ik kan niet wachten om te zien wat er nog allemaal voor vrolijks op jouw blog zal verschijnen!
    Groetjes,
    Evi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je met nieuwe dingen aan het experimenteren bent. Het gaat je goed af, ik vind het geheel heel gaaf. Spetterende kleuren en leuke laagjes van stempels. Het Facebook handje is er ook erg leuk bij! Ben benieuwd wat je ons de komende periode gaat laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben wel fan van je knalkleuren! Leuke stijl! Benieuwd naar wat nog komen gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, de energie spat ervan af! Ook ik ben blij dat je weer tot scrappen komt. Je maakt altijd zulke mooie dingen.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I like! Leuk met die sprays. Lijkt me heerlijk om te doen.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dikke LIKE voor deze kaart, erg gaaf!
    Je wordt helemaal vrolijk van die mooie kleurtjes :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zo'n grote woord stempel. AS event ben ik dit jaar niet geweest. Heb mezelf de opdracht gegeven iets te doen met wat ik heb:)))
    Deze kaart maakt mij inieder geval heel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Inge, allereerst wil ik je bedanken dat je volg(st)er van mijn blog bent geworden en WAUW wat een explosie aan kleuren bevat deze kaart ... I LIKE IT ;) !! Prachtige kaart weer. Ik ben heel nieuwsgierig naar je mix haha. Tot blogs, groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf kaartje, leuke stijl!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een kaart die letterlijk van het scherm spat! Mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Drukke kaarten, felle kleuren... I like it!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I like it a lot!! Wat een boel energie en vrolijkheid!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig dat je er weer bent!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. fijn dat je weer blogt, maar belangrijker dat je weer lekker aan de knutsel bent! Gave kaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen