vrijdag 11 november 2011

Foto op vrijdag



Ik ben druk!
Daarom ben ik vaker dan normaal achter mijn bureau te vinden.
Er moet iets af...

 Gelukkig vergezellen de Peppers mij in dit oude cd spelertje.
'I'm with you'
Van mij mogen ze nog heel lang 'with me' blijven ;-)

Luister jij graag naar muziek als je scrapt? Welke?

Ik ben benieuwd!

Fijne vrijdag :-)

Enne, o ja! Soms plaatsen dames een reactie en stellen daarin een vraag. Over hoe ik iets doe, waar ik iets heb gekocht. Ik vind niets (nou ja....bijna niets) leuker dan een antwoord te geven op zo'n vraag!  MAAR:  dat lukt niet altijd! Als je anoniem reageert bijvoorbeeld kan ik daar geen reactie op geven.
Daarom heb ik een tip voor iedereen die me een vraag wil stellen én ook een antwoord wil: gebruik mijn mailadres!
Het staat in mijn profiel en ik heb het vanaf nu ook in mijn zijbalk staan :-)

3 opmerkingen:

  1. Ha Inge! Wat een leuke foto! Ik ken de Peppers eigenlijk alleen van heeeel lang geleden, van Under the bridge, en wat ik me dan vooral herinner is dat mooie lange haar van de frontman. De muziek die ik op het moment veel luister is James Morrisson, en dan zijn nieuwe cd. Prachtig!

    Heel veel succes met datgene wat af moet! Ik ben benieuwd!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inge, ik luister zelf niet altijd naar muziek, soms heb ik zin in stilte. Ik deel de kamer met m'n vriend en hij luistert altijd van alles en nog wat! Als ik alleen aan de knutsel ben, dan zet ik meestal 'breekbare' muziek op, zoals Tina Dico, Missy Higgins, Vienna Teng. Rustig, maar met passie (vind ik dan ;-) En dan kan ik zelf ook lekker rustig, maar met passie aan de knutsel, hi hi.
    Fijne dag!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja van zo'n kaartje wordt je heel erg blij ! Ik heb te weinig muziek op. Soms denk ik o ja ik kan wel even een muziekje opzetten en vervolgens ga ik weer verder en dank er niet meer aan. groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen