maandag 26 september 2011

Angèle is gastblogger!

De komende maandagen is het gastblogger-dag op bloGbloM!

De eerste maandag is voor....Angèle!

Angèle's blog heet In the mood for scrapping en daar staat bijvoorbeeld dit kaartje op:


En deze uiltjes!


Ja kijk, ik vind dat dus helemaal geweldig :-)

Lees je mee met Angèle's antwoord op 10 vragen?

Vanaf wanneer ben je bezig met scrappen en bloggen?
Scrapbooking ontdekte ik in augustus 2007. Bij de klantenservice van AH zag ik voor één euro een tijdschrift liggen. Ik dacht: ‘Hé dat is misschien leuk voor mijn oudste dochter ‘. Ze was net terug van vakantie en had massa’s foto’s gemaakt. Mijn oudste was laaiend enthousiast en dat resulteerde in een bezoek aan een scrapbook-winkel. Wow… voor mij (en dochterlief) als een bezoek aan Sinterklaas! Ik keek mijn ogen uit!

Zo begon een superleuke hobby van scrappen van lo’s, mini-album’s en na enkele jaren kaartjes en labels. Het fijne is dat oudste dochter (ook al hebben we niet precies dezelfde smaak) en ik dit samen kunnen delen. Een eigen blog was het gevolg.

Wat maak je het allerliefst? Kaartjes, LO’s , boekjes, labels?
Het liefst maak ik nu kaartjes en labels. Kleine projecten waar je redelijk snel klaar mee bent. Maar schrik niet…met een kaartje kan ik wel een halve dag bezig zijn!

Waar ben je nu mee bezig?
Nu ben ik bezig met een label voor een deelnemer van een swap (Nederlandse Swappers) waar ik aan meedoe.

ps.kijk, dit is 'm geworden!


Wat zul je op jouw blog echt nooit zien, qua scrappen?
Bling-bling…daar hou ik niet zo van. Ook niet zo van de kleuren lila en paars, bruin en beige.

Wat is jouw top 3 van favoriete producten?
Top 3 favo producten: Mooi papier, stempels (ook digi-stamps) en distress ink.

Wat staat er op je verlanglijstje?
Een mooie, simpele en vooral grote stempel van een bloem.

Waardoor raak je geïnspireerd?
Inspiratie vind ik overal. Op andere blogs, de creatieve Flow, woontijdschriften, de natuur.
DIOL is het eerste dat ik bekijk s’ochtends. Een geweldig inpiratie-blog met leuke tips!

Wie bewonder jij het meest qua scrappen / stijl?
Ik bewonder velen. Vooral Godelieve oftewel Stamping Mathilda. Voor mij heel leerzaam in het dwaalhof van (stempel)technieken. Bovendien maakt ze prachtige foto’s en ze heeft ook hier een blog over.

Welk blog heb je sinds kort ontdekt waar je blij van wordt?
Blij word ik van mooi, kleurrijk papier. Op dit moment is dit de Random collectie van Crate paper b.v. (hier zie je trouwens het  Crate paper blog) Maar ook word ik blij van tips waar ik inspiratie van krijg. Het liefst wil ik dan meteen starten ;)

Met welke zelfgemaakte kaart/LO/Boekje ben je nog altijd heel erg blij?
Een eenvoudig kaartje uit de tijd dat ik designlid was van Get Sketchy maakt me nog steeds blij:



En ook dit babykaartje.


 En deze lo uit 2008!


Het papier van October Afternoon is zo vrolijk en de haiku maakte ik zelf. Een dierbare lo t.e.v. mijn 30-jarig huwelijk. De eerste lo naar een schets. Leuke bijkomstigheid .…ik won er een wedstrijd mee!

Dank je wel Angèle voor je enthousiaste bijdrage aan dit gastbloggers experiment!
En ook voor je leuke reacties, bijvoorbeeld op het bananenbroodrecept! En dat recept van de pizza calzone ga ik hier nog eens plaatsen, dat hou je tegoed ;-)

Volgende week maandag een nieuwe gastblogger, ik verheug me er nu al op :-)

20 opmerkingen:

  1. Complimenten Inge voor deze mooie post! En het feit dat je anderen zo in het zonnetje zet. Ik vind het leuk om mee te doen en ben heel benieuwd naar de volgende gastblogger. Tip je deze week weer?

    Fijne dag en nogmaals bedankt, Angèle

    P.S. Het heerlijke banenbrood maak ik nog regelmatig en ik kijk uit naar het recept van de pizza! En dankzij de tip Anneke staat er een mooi recepten-blog bij mijn favorieten. Wel eens van 'broodje Konijn' gehoord? Kijk dat vegetarisch broodbeleg (staat op dit blog) ga ik deze week eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee en zeker om zoveel te lezen over Angèle!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk dit!!!
    En dan die mooie creaties erbij, helemaal af!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee ! De komende maandagen bezoek ik jouw blog om te lezen en nieuwe ideeën op te doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk hoor angele, die tag vind ik het helemaal top. groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Inge!
    Wat onwijs leuk dit!! Heb het met veel plezier gelezen! Volgende week pas de volgende?!!haha
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk dit en geweldig om allemaal te lezen en zulke mooie voorbeelden erbij. Prachtig idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee!
    Zo kom je weer eens op blogs waar je anders niet zou komen misschien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het leuke idee van een gastblogger heb je met deze eerste post indrukwekkend getoond. Leuk, leuk, leuk!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk zeg, om zo wat meer over elkaar te weten te komen, geweldig ga zo door !!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja top Inge! Erg leuk dat je dit doet. En heel leuk meer over Angele te lezen. Ik zou het er in houden!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk, zo'n kijkje achter de schermen. Keigaaf initiatief Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee om andere scrappers zo in het zonnetje te zetten!!!
    Ik ben ook zo verliefd op die uiltjes ;)

    Groetjes Vivian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk om al deze vragen van Angèle te lezen! Zo'n kleurrijk en creatief persoon, een blog die ik ook graag altijd even bezoek. Heel mooi en uitnodigend stuk om te lezen en te bekijken Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een dikke pluim voor de gastvrouw en de gastblogger. Boeiend om te lezen !

    groetjes,
    Sonja
    http://scrapadoe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat super leuk om te lezen, Inge en Angèle, en ik heb nu alweer nieuwe blogs in mijn vast te bezoeken lijstje staan!!! Super inspirerend!!!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om te lezen allemaal!!! Ik kan me wel voorstellen dat je met die layout een wedstrijd won, zo mooi!
    Dank je wel voor 't compliment aan mijn adres :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om te lezen en weer op andere plekjes te kijken! Mooie kaarten Angèle!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen