zaterdag 9 juli 2011

Update!

Ik wil wat bijzonder leuke boekennieuwtjes met je delen!

Om maar meteen met de deur in huis te vallen... Op Yourzoap kun je nu al de nieuwe Eline's winterhuis producten zien. Ze zijn vanaf september te bestellen. En het boek...dat verschijnt in oktober! Je had vast al de leuke photoshoot foto's gezien op Eline's blog :-)

En ook mijn eigen miniboekje vordert gestaag. Ik heb een paar pagina's gemaakt over ... scrappen. Hoe verrassend :)












Het idee was dat ik de pagina's clean&simple zou houden. Maar dat gaat dus echt niet lukken zoals je ziet ;-)


Het laatste boekennieuwtje dat ik met je wil delen zal je misschien worst zijn, maar ik werd zelf toch wel erg vrolijk toen Scrapbookamerika  mij van de week mailde dat mijn Smashbook onderweg is!


Smashbook?

Yep!

Zo ééntje, en dan in het lichtblauw :)

Fijn weekend!

En o ja. morgen kom ik hier nog even terug voor de winnaars van de weggeefjes. Je kunt nog tot vanavond 00.00 uur reageren.




23 opmerkingen:

  1. O, dat smashbook, die lijkt mij ook zo gaaf. Zit nog te twijfelen, want kan er zelf ook een maken, maar deze zijn ook zo leuk!

    Veel scrapplezier, zie dat je boekje helemaal gaaf gaat worden, leuk hoor!!

    Lieve groetjes Frences

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig is dat hè, dat het soms écht niet lukt het rustig te houden! Toch is het weer erg leuk wat ik tot nu toe zie!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOOH Inge je maakt ons zo lekker met die previews van je en wat wordt het gaaaaf en (gelukkig) niet Clean & Simple LOL!!!!
    Een smashbook?????????? Nog NOOIT van gehoord dus dat moet ik even nader onderzoeken.....er komt geen eind aan het "bijleren" en "hebbe, hebb, hebbe" op scrap gebied.

    Goed weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat wordt je boek leuk zo! En jouw favorits, die herken ik maar al te goed... :)

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word helemaal happy van jouw mini boekje :o) En ook ik kijk rijkhalzend uit naar het nieuwe boek van Eline, zucht ...nog wachten tot oktober :o(
    Ben wel al is gaan piepen bij yourzoap, mmmmmmmm yummie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach wat gaaaaf!!dit is (word) heel leuk!
    En veel plezier met je SMASH book,ken ze zijn super gaaf!!
    Fijn weekend!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooooooooooooooooh wat wordt het gaaf!!
    Echt super tof hoor :)
    Lekker zoveel technieken en dan lekker rommmelen :)

    Groetjs

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er allemaal super uit!

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een mooie spullen komen er weer aan van Eline's Huis en wat leuk dat je er al mee hebt mogen werken Inge! Nog even geduld voor ons dus :)
    Je minboekje wordt geweldig! Je hebt echt je eigen stijl, leuk dat de bladzijden toch lekker gevuld worden, mooi!

    groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er allemaal geweldig uit! Je "nognietklaar" miniboekje belooft prachtig te worden, ik ben benieuwd hoe het wordt als het helemaal af is.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat smash book ziet er zoooo leuk uit heb het ff gegoogeld echt heel bijzonder ....

    Fijn weekend ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Inge,

    Wauw, je boek wordt een plaatje! Mooi gemaakt,zeg, daar zul je met veel plezier nog vaak doorheen bladeren, denk ik. En straks kun je ook lekker met je nieuwe journal aan de slag, da's toch de nieuwe van Wreck my journal?

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er héél leuk uit..veel leuker dunkt me dan "Clean and Simple"...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk heb je deze creaties gemaakt voor je mini album. Clean en simpel houden valt soms niet mee, maar dit is prachtig. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jee, wat een hoop te zien op je blog na 3 weken vakantie!
    Je boek wordt echt een Inge boek!
    Erg gaaf weer.
    Fijne zondag,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er gaaf uit allemaal, Inge!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er allemaal schitterend uit weer Inge!! Maar dat is je wel toevertrouwd :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit ziet er allemaal prachtig uit!
    Simpel maar toch kan er dit maar eentje bedenken en dat ben jij Inge!
    Super om naar te kijken1
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Inge,
    Heb ik zaterdag hier een heel verhaal geschreven, werd ik er na afloop uitgegooid, grrr....

    Vandaag een nieuwe kans. Wat ik wilde zeggen: Het is een heerlijk Inge-simple-and-clean werk aan het worden! Dat is toch geweldig, daar houden wij van, daarom volgen wij je blog met veel plezier. Ik in ieder geval!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zie al een aantal heel mooie en persoonlijke pagina's! Dat wordt een heel mooi boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Inge,

    Ik ben me al helemaal aan het verheugen op de nieuwe Eline spulletjes, het ziet er erg leuk uit! En wat een prachtboekje heb je gemaakt, daar zou ik wel eens in willen bladeren!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben ook helemaal verslingerd geraakt aan de gesso en vind het dan ook geweldig zoals je het gemaakt hebt met het ribbelkarton. En prachtige bladzijdes heb je gemaakt! Een smashbook, geen idee wat het is maar daar kom ik vast nog wel achter als ik je blog volg :) Veel plezier er mee in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen