donderdag 28 april 2011

Tagtime (again)




Ze zijn zo leuk om te maken, tags! Tenminste, dat vind ik dan hè ;)

De bovenste tag heb ik gemaakt van wit karton, dit heb ik bewerkt met Distress Ink (Shabby Shutters en Broken China) en een aantal stempels. Labeltje en vlinder van Eline's huis, hartje geknipt uit een oud woordenboek.
En dat roosjeslint...ik ben er weg van!



En deze zwart wit tag is gemaakt van cardstock dat je even op moet schuren en dan komt er een andere kleur naar boven, zwart in dit geval. Eerst het cardstock met een embossingfolder door de cuttlebug gehaald.
De bloem is gemaakt met tissue tape van Tim Holtz. Hij heeft hier een filmpje over geplaatst op zijn blog. In het midden zit een mooi oud knoopje.

Op deze tag zie je zwart roosjeslint. Het is lastig om dit zwarte lint echt goed op de foto te krijgen heb ik gemerkt.

Maar dat kan ook komen doordat ik de foto op een tegel in de tuin nam en telkens met één hand een nieuwsgierige kat weg moest duwen.

Nou OK dan Mauw...je mag :)

25 opmerkingen:

  1. ze zijn allebei prachtig, en ik ben het helemaal met je eens dat roosjeslint is heel erg leuk....gave foto met je kat! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lint is ook erg leuk, al vind ik die tissuetape bloem ook helemaal geweldig! En die Mauw..hahah, ik zit te grinniken achter mijn beeldscherm..dat rooie neusje op dat rooie knoopje :o)

    Vergeet ik bijna die blauwgroene tag, ook erg mooi! ik hou toch ook wel erg van tags ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, dat knoopje is wel aantrekkelijk geloof ik!
    Mooie tags, leuk die bloem, maar ook de bovenste met de vlinder, labeltje en roosjeslint!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tags, Inge. Leuk met de roosjes en de bloem van tissuepapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt gelijk, ik vind tags ook zo leuk maken, deze zijn weer prachtig, cardstock dat van kleur veranderd na het schuren, dat kende ik nog niet dus ook voor mij iets geleerd vandaag, hihi, ik vind beide prachtig, die roosjes, eniggg. Lieve groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is ook wel een erg spannend rood spelendingetje vrouwtje...gave tags!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi!!en je kat,hahaha,wat zijn die beesten toch nieuwschierig he!
    Dat roosjes lint is mooi!en je bloem,wow,wat gaaf!!
    Fijne avond.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tags heb je gemaakt! Allebei anders qua uitstraling, maar met dat leuke roosjeslint. Ik heb het ook en vind het geweldig. Ook omdat je het witte lint zo makkelijk zelf kunt kleuren met Glimmermist ofzo.
    Leuke foto van je nosy cat! :)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tags zijn echt enig om te maken en deze 2 zijn daar ook een bewijs van! Ik ben lid van de Club van Tiets en daar loopt momenteel de actie "elke maand een tag", een echte uitdaging maar zoooooo leuk!
    Bedankt voor de link naar die bloem, ik ga zo even een kijkje nemen!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi Inge en dat lint is inderdaad super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige tags heb je gemaakt.
    Leuk die bloem van tissue tape van Tim Holz.
    Heb zelf ook een paar tissue tapes, maar nog niet zo veel mee gedaan. Ga zeker naar het
    filmpje kijken. Leuke tip.
    Fijne avond,
    Groetjes, Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mauw wil je knoopje op eten!;o)Was je ook weer aan de tags......de mijne zijn ook klaar en komen er morgen op te staan.

    groetjes,
    Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappig, jullie Mauw (-:
    Zij heeft smaak, ook bij mij vallen jouw tags in de smaak. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi roosjeslint Inge! Super leuke bloem ook. Bij die bovenste is het koordje heel leuk bevestigd! Weer veel om naar te kijken, erg leuk voor ons !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laat het iedere dag maar tagtime zijn, het zijn plaatjes! Mijn voorkeur gaat uit naar de bovenste, de kleurencombi is prachtig!

    Fijne vrijdag, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ow die zijn wel heel erg mooi, en tags zijn zo leuk om te maken, duurt niet lang maar vaak met een heel erg leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke tags!
    Grappig dat "verander schuurpapier"!
    Je roosjes lint is enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die bloem met tissue tape wil ik ook nog es proberen, zag er zo gaaf uit op het filmpje, maar ja nu ff niet zoveel tijd.
    Je tags zijn supergemaakt hoor!
    Vind ze erg mooi, vooral nummer 2!

    Groetjes en een fijn weekend!

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal gaaf allebei! dat touw is ook erg leuk zeg!! roosjes lint....(verslavend)!!!
    Super.
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Inge,

    Wauw, deze zijn prachtig, zeg! Wauw, die bloemen er op zijn prachtig, een heel mooi detail, super! Ha ha, gezellige kat heb je!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige tags!! en inderdaad leuk om te maken :D

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende tags heb je gemaakt Inge!! Leuk verhaal en foto van de kat, wij hebben er zo één :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En, geeft het nog een speciaal effect? De cat-technique? Wat een geweldige foto. Maar kan me voorstellen dat je kat er dol op was, het zijn prachtige tags;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, wat zijn ze gaaf! Ik ben helemaal weg van die bloem van tissue tape, geweldig!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Is al wel een foto van een tijd geleden, maar was naar jouw tags aan het kijken voor wat inspiratie en op deze foto van jullie kat viel nu ook mij het op hoe veel ze op onze Roos lijkt, die heeft ook zoveel rood op haar koppie :-)

    xx Petra

    BeantwoordenVerwijderen