woensdag 2 maart 2011

Een heel fijne tijd

Ik ben gevallen voor het prachtige papier van Maja Design. Het komt uit Zweden... dus ja, dan móet het ook gewoon wel mooi zijn ;)

Ik heb een paar vellen gekocht, vooral in grijstinten. Ik maakte er deze kaart mee:


Zie je dat papier op de achtergrond met de piepkleine ruitjes? Dat vind ik dus helemaal geweldig!


Het magnoliaatje heb ik ingekleurd met Distress Ink, de hartjes zijn geknipt en linksboven het afdrukje zie je een stukje antislipmat. Rechtsonder een stukje gestreept papiertape.


Het ovale fotolijstje komt bij de Xenos vandaan. Het zijn plastic lijstjes waarvan ik de achterkant hebt verwijderd. Het leek me zo leuk om zo'n lijstje op een kaart te verwerken. Maar eerlijk gezegd ben ik niet helemaal tevreden over het effect, ik vind ze een beetje te 'dik'. Toch mocht 'ie blijven zitten op deze kaart. Al was het alleen maar omdat ik 'm er niet meer zonder kleerscheuren afkreeg ;)

27 opmerkingen:

  1. dat wilde ik nu net vragen wat dat fotolijstje is, maar je schrijft het al, ik mekr het al, ik moet met andere ogen de winkels doorlopen, hahaa, je kaart is in elk geval heel mooi, prachtig papier inderdaad. Prachtig. groeten van janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Inge,

    Mooie kaart! Hij is wel een beetje stoer geworden met dat zwart! Super! Ik vind het lijstje wel heel leuk staan, maar kan me voorstellen dat je hem te dik vindt. Op de eerste foto zie je dat helemaal niet, maar op de tweede wel. Maar het staat super!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi weer Inge en ook weer prachtig ingekleurd.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig papier... echt super... en moet je dat nou ook uit zweden halen.. of kan je bij de hobbywinkel om de hoek je papier kopen?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inge!

    Prachtig papier wat je hebt gebruikt zeg, en dat lichtroze staat er super bij. Het frame vind ik erg leuk, en dat stukje tape onderaan ook. Goed idee om dat zo in een kaart te verwerken (bedankt voor de inspiratie dus ;-))

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    Supergaaf kaartje,papier van maja is al zo supermooi ( vind het bijna *zonde om te gebruiken-) fotolijstjes liggen hier ook nog te wachten, heb ze paar weken geleden ook meegenomen.

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Inge,
    Als je het niet had gezegd, op de foto zie je niet dat het lijstje iets te dik is. Dat betekent dus: de kaart is heel mooi in elkaar gezet, alles past en is lekker Inge, ZO leuk!!!
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad mooi dat ruitjespapier! Mooi kaartje, mooi met de roze kleurtjes!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dat piep-kleine ruitje is zo leuk! Maar ik kwam voor je kaart en die is weer super!
    Nog bedankt voor je mailtje met tips en het meedenken Inge.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart met dit prachtige papier! Ik ben fan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi,mooi dat geruite papier!!Heel gaaf gedaan!En je inkleur kunsten zijn zooo goed.
    Ik vind het weer een heel mooi geheel met zeer mooie details!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je kaartje is weer prachtig!
    & dat lijsje vind ik ook erg leuk hoor!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaartje..:O ontzettend jaloers..
    Hij ziet er echt super uit.

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad mooi papier!
    En dat fotolijstje vind ik top!
    [van deze kant af gezien dan!]

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje! Nooit gedacht dat je met alleen zwart/grijs/wit zo'n mooi resultaat kunt krijgen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat prachtig! Dat is toch wel jouw specialiteit, om zo'n lieve stempel op een stoere vintage kaart te gebruiken :-) Een plaatje. En het papier in idd prachtig, ik snap wat je bedoeld!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi papier, mooi gecombineerd met dat vleugje roze! Leuke hartjes en ook een leuk lijstje, al een geluk dat het er niet meer af kan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een gve kaart heb je weer gemaakt, jij weet alles zo mooi te combineren, leuk hoor met het lijstje en een stukje antislibmat, je moet er maar opkomen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaartje en het papier is natuurlijk ook super mooi en dan heb je de helft al mooi.
    Leuk dat lijstje.
    Groetjes els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kleurcombinatie Inge, zwart/wit en rose en je hebt het schitterend ingekleurd.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke kaart en wat een mooi papier ja... heeerlijk!! Vind dat het resultaat er mag zijn hoor!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat papier ligt hier ook te wachten nu nog tijd vinden, jouw kaart is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kon het toch niet laten om even te bloggen.....projectjes lopen gelukkig als een trein. En wat zie ik hier bij jou? Het Maja papier dat ik vorige week mee heb genomen uit Doorn! Ik vind die met die roosjes ook zó mooi!
    En wat een leuke dinges zit er op je kaart!?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie ovreal ineens Maja papier, het is dan ook mooi papier! Jouw kaartje ermee en met het Xenoslijstje is erg gaaf geworden,wat een idee, die antislip mat ;)

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja, het is weer helemaal geweldig!! Super mooi!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. replica bags blog gucci replica handbags i6k46u3d53 replica bags wholesale hong kong Check Out Your URL q5j01d4l09 louis vuitton fake replica chanel bags ebay h9y30p3c24 replica bags chicago hop over to this web-site s5h63m9p06 replica bags from china free shipping

    BeantwoordenVerwijderen