woensdag 19 januari 2011

Flower Tree



Afgelopen kerstvakantie belandde ik helemaal toevallig, ja nee echt hélemaal toevallig, bij stempelwinkel Posthumus in Amsterdam. Die blijkt dus vlak achter de Kalverstraat te zitten...goed dat ik dat nu weet ;)

Deze geweldige Flower Tree stempel van Hero Arts komt er vandaan. Ik kreeg 'm kado :)

Ik heb er een heel basic kaartje mee gemaakt en alleen wit als 'kleur' gebruikt. Kan 'ie ook mooi meedoen aan de maandelijkse 'Each card is Unique' challenge bij Bianca :)

Met Versamark embossinginkt heb ik gestempeld op kraft cardstock, daarna wit embossing poeder eroverheen en verhit met de heattool. Wat gras geknipt uit wit karton, dit vastgelijmd en randjes (rommelig) gestikt met de naaimachine. Op een stukje wit band heb ik met zwarte Stazon inkt een stukje van een woordenboek stempel gestempeld (Dictionary Greetings van Hero Arts). Bevestigd met dubbelzijdig tape en een knoopje met scrappersfloss erop gelijmd.

32 opmerkingen:

  1. Wauw, wat mooi! Prachtig dat wit gecombineerd met kraft, helemaal leuk!!

    Groetjes Frences

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig mooi!!!helemaal wit is super en de stempel is heel gaaf!!Ik kijk toch zo graag naar je werkjes,zo mooi en apart altijd!
    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi weer Inge super stempel ook .
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is die stempel en zeker in het wit. Prachtkaartje, en heel apart!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowwww....wat een prachtig, stijlvol kaartje!
    gave stempel.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige en wat een mooie stempel zeg.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan. Leuke stempel trouwens.


    Groetjes Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superkaartje! Basic maar zo mooi!
    Mooie basistinten heb je gebruikt, ben er dol op.
    Leuk zo met dat gestikte steekje.

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje! En wat is Posthumus een fantastische winkel he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Inga,

    Wat super, deze stempel in het wit! Ik heb 'm ook, ik ben er helemaal weg van ('t was de eerste stempel die ik kocht). Dus Posthumuswinkel is een bezoekje waard....

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag hem bij Posthumus staan, deze prachtige stempel, toen ik verleden week in Amsterdam was en niet per ongeluk daar terecht kwam....
    Ik vind hem prachtig!
    Je hebt er een gave kaart van gemaakt Inge, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een mooie kaart. Ik kwam er van de zomer ook toevallig langs en heb daar ook wat (tekst) stempeltjes vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow inge wat is die prachtig! geweldig zo alles wit op kraft!
    Groetjes Manon ennuh thanks voor de tip kom nog al is in amsterdam en vroeg me nou altijd al af waar nou is een winkel te vinden was met hobby dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een geweldige stempel die krijg je graag kado, meid je kaart is prachtig helemaal af!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf, en echt uniek! Gewoon prachtig in zijn eenvoud. En toch een aantal zulke mooie details, de vlindertjes en het bestempelde lintje. Helemaal leuk :-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooie kaart! Die stempel is ook wel erg mooi en met embossingpoeder erover lijkt het net of de boom is uitgesneden, dat dacht ik eerst namelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is nog eens aardig om zo een leuke stempel cadeau te krijgen! Je weet er direct raad mee en laat hier dan ook weer een fantastisch mooie kaart zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi dat witte bij het craft! Leuk ook dat je de hoeken onder hebt afgerond!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart en die stempel wow, mooi hoor!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie en aparte kaart. Wat een geweldige combinatie dat wit op het kraft. Die ga ik een keertje van je pikken hoor!!!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart !

    groetjes,
    Sonja
    http://scrapadoe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt echt talent voor kaartjes met 1 kleur!! Ben stiekem jaloers want bij mij lijkt het nergens op als ik ze maak :o(

    BeantwoordenVerwijderen
  23. GE WEL DIG!!!!!! Wow. Dit zal heel veel mensen inspireren als ik de foto van deze kaart straks bij de overige inzendingen zet. Wat geweldig!! En de stempel is ook super en de vlindertjes erbij en het gras, en alles. Alles, geweldig. En super leuk dat mijn challenge je tot deze kaart geïnspireerd heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi al dat wit op het kraft! Je weet je stempels wel uit te kiezen, mooie boom! Je maakte er een prachtige kaart mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart en die stempel is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ongelooflijk! wat maak jij mooie kaarten...
    diep onder de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Inge,

    Wauw! Deze boom is echt prachtig zo in het wit!! Wat is het toch een super stempel!! M'n vriendin Marit heeft hem en ik vind hem zo mooi. Helemaal super zo op het kraft en je labeltje er zo aan vind ik top!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldig mooi kaartje zeg!
    Heel erg rustig maar super mooi!

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  29. replica prada nylon bags hop over to these guys a7l86n8q73 replica bags in delhi go a9i36d4z11 replica louis vuitton bags replica bags seoul b0j85d0o69 you could try these out k1q53n7d47 replica bags online replica bags wholesale in divisoria i5y90u9c40

    BeantwoordenVerwijderen