dinsdag 4 januari 2011

Derwents

Zo, dat is weer éven wennen aan de wekker die hier 's ochtends echt héél vroeg gaat.
We zijn hier allemaal weer aan het werk en naar school. Het gekke is dan dat als je de eerste dag erop hebt zitten, het allemaal alweer heel gewoon is.

Dus ja...lang, heel lang geleden, toen ik dus nog kerstvakantie had...maakte ik deze kaart :) Hij doet mee aan de Derwent challenge waar dit keer een vrij thema is.

Derwents blijven leuk om mee te werken. Met de Derwents is mijn voorliefde voor het inkleuren van stempels begonnen. Het inkleuren is voor mij nog steeds pure ontspanning, muziekje erbij ...heerlijk!

Samen met o.a. Vintage papier van de Action, wat lint, jute, een hartje en veel Distress Ink (Vintage Photo) op de randjes heb ik er lekker kneuterig kaartje van gemaakt. Want ja, kneuterig en ik gaan goed samen. Zo af en toe ;)


17 opmerkingen:

  1. Hoi Inge. Ik hou wel van die "kneuterigheid"het is weer 'n schattig lief kaartje geworden en heel mooi ingekleurd.
    Tot de volgende dan maar!
    Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, wat een leukerd! Hou jij dat kneuterige er maar lekker in, hoor. Je kaartje hiervoor is trouwens ook een gave!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend mooi kaartje is dit.
    Gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Mooi Mooi zoals altijd. Ik vind het inkleuren met Derwent ook nog steeds heel leuk. Zo is het bij mij ook begonnen. Ik vind je gezichtje ook zo mooi ingekleurd, mag ik je vragen welke kleuren je hiervoor gebruikt? Ik vind mijn "Derwent" gezichtjes altijd zo flets.

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoe je de schaduwen aanbrengt met Derwent potloden, is mij nog niet gelukt :o(
    Bij jou ziet het er prachtig uit en alles past weer zo mooi bij elkaar!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh Inge, wat is het weer leuk, prachtig gewoon, lieve groeten van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje schitterend ingkleurd....
    nou inderdaad de vakantie lijkt heeeel lang geleden en hier gaat het wekkertje ook 5 uur...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een heel leuk, gezellig kaartje geworden! Mooi gekleurd!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje! 'k Had 'm een keer bij de laatste blogberichten staan en toen ik erop klikte kon ik niet op jouw blog komen, vreemd inderdaad. Maar nu kan ik 'm wel zien!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als dit kneuterig is, hou ik van kneuterig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Inge,
    Het lukt inderdaad om deze, weer gezellig in elkaar gezette kaart te kunnen zien. Heel leuk!
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze had ik dus ook gemist. Een hele mooie dan nog wel! Supermooi ingekleurd, echt! Heel mooie combinatie ook, het bruine met de roze tinten, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je kaartje is super!!en kneuterig is cool!!!!!hahaha!
    Bedankt voor je lieve berichtjes,ik ben er elke keer weer zooooo blij mee!!!
    (en ik had deze post ook gemist,maar gelukkig istie me niet bespaard gebleven!)
    Fijne dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend weer! en prachtig zeg! zet jij overal aan met derwent of her en der iets? En waar stempel jij op? correspondentie of op aquarel papier?
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Inge,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie dat ik hier niet eens nog op gereageerd heb. Wat raar. Ik hoef ook maar één woord te zeggen. GEWELDIG !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hij is echt hartstikke mooi, bedankt voor de deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen