maandag 13 december 2010

Kerstsokjes


Deze stempelset heb ik al heel lang in huis...

...je weet wel, die stempelset met vlaggetjes en letters uit de Elines babies serie.
En ik heb 'm al vaak gebruikt. De letters zijn namelijk gewoon áltijd handig, de vlaggetjes doen het goed op kaarten en je kunt er leuke slingers mee maken.

Maar de sokjes ...tja, daar had ik eigenlijk nog helemaal niks mee gedaan, ik wist ik gewoon nooit zo goed raad met de sokjes.
Tot ik overal weer de kerstsokken zag verschijnen in de winkels.

Ja, kijk, toen was een idee geboren!



Met de stof uit de Eline's huis serie (In the Meadow, daar zitten mooie rode en groen kleuren in), Aslan, wit karton, touwtjes, knoopjes en belletjes én de sokjes stempel...


...maakte ik vijf lieve kerstsokjes.


De kleine vlaggetjes draaide ik om tot kerstboompje. Ik heb er XMAS op gestempeld met de letters uit dezelfde stempelset.


En zo ontstond, met wat kleine knijpertjes en jute touw, deze kleine lieve kerstslinger.


 Leuk dat je weer even kwam kijken!


36 opmerkingen:

  1. Ohh, wat een superleuk idee Inge, vind het erg leuk verzonnen, zal wel leuk staan.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, super leuk! Wat een goed idee :-) Heerlijk al die inspiratie...
    Fijne dag.
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben er helemaal weg van, wat een mooie slinger! Leuk idee, Inge!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooo, wat een gaaf idee.
    ik heb de stempel ook en er eerlijk gezegd ook nog niets mee gedaan.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Inge,
    Wat super leuk weer en geweldig bedacht, zeker die boompjes (-: !!
    Zou ik dat idee mogen overnemen?
    Fijne week, groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, hij is superleuk Inge! Erg leuk ook dat je stof hebt gebruikt...net echte sokjes! Heeft de slinger een mooi plekje in je huis gekregen?

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Inge,

    Wat super leuk dit!! Helemaal super om een leuke sfeer te maken in een kamer zo, en ik vind de kleine details als die belletjes helemaal leuk!

    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit weer leuk Inge! Wat ben je toch altijd creatief he?

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enorm leuk idee, en het ziet er ook geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe schattig, wat een ontzettend leuk idee weer Inge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jeetje inge! wat een geweldig leuk idee!
    En het ziet er weer top uit meid!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooo wat leuk gemaakt! ontzettend schattig en een heel erg leuk idee!
    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk idee, die kerstsokken!
    Ziet er gezellig uit.

    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk!! Ze zijn ieder apart geweldig, maar zo aan de slinger met de accentjes ertussen, ge wel dig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is weer zo jou,zo vindingrijk!!!!Helemaal goed,SUPER!!!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal leuk! De vraag naar deze stempels zal wel weer stijgen :).
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een enorm leuk idee!!! geweldig goed verzonnen, ik vind het super leuk. Zal vast wel leuk staan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inge wat heb je weer 'n geweldig idee gebracht.
    'n ontzettend leuke originele en vrolijke slinger. Ik kan geen keuze maken uit de sokjes ze zijn allemaal even vrolijk en kleurig.
    Wat is je volgende verrassing?
    Veel succes en tot gauw!
    Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gaaf je hebt er zelfs nog meer dan 4 heel mooi gemaakt Inge.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een erg leuk idee...zo blijf je in de slingers hé ;-) Ik heb die set ook, maar je moet maar op het idee komen...erg leuk!!

    Groetjes Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik blijf wel hele saaie reacties plaatsen denk ik, want ik zeg weer wauw hoor ;) WAUW, wat mooi en wat een goed idee!! Die sokjes zijn helemaal leuk en dan die omgekeerde vlaggetjes, wat een creatieve vondst zeg, helemaal leuk!!

    Dit gaat Eline ook helemaal leuk vinden durf ik wel met zekerheid te zeggen :)
    Mooi hoor!!

    Lieve groetjes Frences

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ontzettend leuk! Die slinger is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk, leuk, zo leuk! En stof gebruikt zonder de naaimachine. Enig ook die vlaggen-boompjes! Nog nooit ergens gezien deze stempelset :(

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je moet er maar opkomen he :) Heel mooi gedaan, leuk hoe je die stofjes gebruikt! De koordjes, het belletje, labels, weer allemaal even leuk! Ook die "vlaggenbomen" zijn supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk idee en mooi uitgevoerd!!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben er ondersteboven van. Een kwestie van "uit een ander hoek bekijken"! Super gedaan!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ah wat zijn ze snoepig! Je eet zeker geen rollade met de kerst??

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhh wowwww Inge,Wat prachtig gemaakt,mooie stof,leuk die kleuren zo op een rij.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooie slinger! Geweldig hoe je oudere stempels weer helemaal anders hebt gebruikt. KNAP!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh Oh Inge wat heb je dit weer prachtig mooi bedacht en gemaakt.
    Ik vind het schitterend.
    En omdat je altijd van die mooie dingen aan ons laat zien staat er wat voor jou op mijn blog.
    Omdat je het verdiend.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen