woensdag 7 juli 2010

Wat ligt er op mijn bureau, deze woensdag?

Op deze ongecensureerde woensdagfoto zie je links op mijn bureau een eerste LO voor mijn Book Of Me. Ik vínd het toch lastig om met grotere formaten te werken... Ik ben dan ook nog niet tevreden. Ik zal 'm binnenkort even goed laten zien, nu ligt ie nog lekker 'veilig' op mijn bureau :)

Verder ben ik bezig met een verhuiskaartje, het idee zit in mijn hoofd. Nu alleen nog even een moment vinden om 'm af te maken. En dat valt niet mee deze week. Vanavond is natuurlijk geen optie. Nu NEDERLAND IN DE FINALE STAAT (het zal je niet ontgaan zijn, hihi) wil ik natúúrlijk weten wie de tegenstander wordt!

Helemaal rechts zie je nog net de gister aangeschafte concertkaartjes van John Hiatt. In november treedt hij op in Paradiso en gaan we er (weer!) heen.

Fijne dag nog en wat denken jullie...Spanje of Duitsland ???

9 opmerkingen:

  1. Hallo Inge,
    Ik kom eventjes kijken terwijl onze jongens buiten verkoeling zoeken in het bad(je). Heerlijk weertje, he! Nu ik jouw woensdag-foto zie, krijg ik toch zo'n zin om te freubelen. Ik ben bezig met een kaartje voor mijn schoonzus en zwager, die eind van de week hun nieuwe huis betrekken. Binnenkort te zien op mijn blog (als ik tevreden ben).
    Vanavond inderdaad voor de buis en ik denk dat Duitsland een hele goede kans maakt tegenstander van NL te worden.
    Veel voetbalplezier en een warme, zonnige groet van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaja maak ons maar weer nieuwsgierig .......lukt best wel...hhhiii,groetjes en een fijn wedstrijd Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die LO ziet er Super uit!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat houd jij dat netjes zeg. Veel plezier vanavond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat ziet jouw plek er toch netjes uit.
    En eeh... we weten inmiddels wie de tegenstander wordt in de finale. Had je dat verwacht? Ikke niet.!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk plekje heb je toch,....enne op naar zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha,mijn antwoord is SPANJE,niet zo moeilijk...ik ben 2 dagen weg geweest en vandaar dat ik het al weet,hahahaha.....enne ik ben benieuwd...mmm jouw werk plek is zo netjes....
    Fijne dag verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Benieuwd naar dat "book of me", ziet er helemaal niet slecht uit, van ver :)

    BeantwoordenVerwijderen