donderdag 15 juli 2010

Kaart voor Marie-Claire en awards!


Deze kaart is voor Marie-Claire. Ik heb, alweer een tijdje geleden, beloofd om een kaart voor haar verjaardag te maken en ik vertrouw erop dat TNT 'm vandaag bij haar heeft bezorgd:)
Ik heb het kaartje simpel gehouden, met een stoer en een lief papiertje uit de Olivia lijn van Basic Grey. Daarmee heb ik geprobeerd het kaartje in de mooie stijl van Marie-Claire te houden!

Van Marianne kreeg ik deze 2 awards:



Zo lief!

Dank je wel Marianne!

15 opmerkingen:

  1. Die awards, die verdien je! Weer zo'n mooie kaart, om helemaal vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje en gefeliciteerd
    met je Awards

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf kaartje en gefeliciteerd met je verdiende awards.
    groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje. Mooi papier is dat zeg!
    En gefeliciteerd met je awards!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Inge, noem dat maar een simpel kaartje.... ik vind hem geweldig! Super mooi papier en wat leuk zo met die lintjes onder de bloem! Tja het is niet voor niets dat ik de Award door heb gegeven aan jou! Het is elke keer weer genieten op jouw blog! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach dat kaartje is zo schattig,heel leuk!!En gefeliciteerd met je awards!
    Zeer verdiend.
    Fijn weekend,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi

    leuk kaartje en gefeliciteerd met je awards!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je award..en je kaart ow wat is die gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Inge,

    Wat een leuk kaartje schattig afdrukje ook.Gisteren heeft Merit ook dit nieuwe papier van Basic Grey gekocht,is echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje heb je gemaakt echt heel mooi, wat wordt marie claire toch verwend zeg
    en gefeliciteerd met je awards
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Inge,
    Als ik jouw mooie kaarten zie, heb ik toch direct de neiging mijn blog te sluiten...
    Je creativiteit verdient echt die awards!!!
    Super,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd met je awards, het komt je toe, je maakt zoveel moois, zo ook deze kaart, hij is weer schitterend.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb vandaag je kaart ontvangen, wat een super leuk kaartje! Wat ben ik toch verwend met al die mooie kaarten, Super!
    Wordt morgen een moeilijke klus om te kiezen!!
    Fijn weekend!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het materiaal voor deze leuke kaart lag op je woensdag-tafel vorige week! Enig stempeltje! Mooi Inge.

    BeantwoordenVerwijderen