zaterdag 1 mei 2010

Over bloemen stempelen, Websters Pages en kledinglabels;)

Dit is weer typisch een kaart waar ik met een heel ander idee in mijn hoofd aan begonnen ben. Ik heb dat supermooie Websters Pages papier in huis maar weet er eigenlijk gewoon niet zo'n raad mee. Telkens als ik er iets mee heb bedacht, verander ik het uiteindelijk weer helemaal en is er zo goed als niks meer van het papier op de kaart terug te vinden.

Ik blijf proberen;))

Voor deze kaart zijn uiteindelijk alleen de twee roze bloemetjes op de voorkant op het Websters pages papier gestempeld. Dat bedoel ik dus: je ziet er niks meer van terug;)

Het linker labeltje is een kledinglabeltje van Didi ~ daar hebben ze vaak zulke leuke rokjes, sieraden, shirtjes,...,... Sorry, ik dwaal af:)
Aan de kaart zijn weer wat takjes uit de tuin te pas gekomen en een bladzijde uit mijn oude woordenboek. De oudroze lintjes komen ook van het Didi-labeltje. Ik ben een kledinglabelverzameling begonnen, die labels worden echt steeds leuker!

Dit (zie de foto hieronder) is hoe ik de achterkant van mijn kaarten meestal maak. Met wat restjes en/ of kleine details is dezelfde stijl als de voorkant van de kaart. De tekststempel is een Just Right stempel met alfabet.

Leuk dat je weer langs kwam, fijne zondag en bedankt voor alle lieve berichtjes:)

11 opmerkingen:

  1. Wat een Super gave kaart!
    Zelfs aan de achterkant besteed je veel aandacht, mooi hoor!
    Fijn weekend nog.

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon blijven proberen, er komt in ieder geval wat leuks uit! Leuk die bloemen! En ik ben ook zo'n label en lintjesverzamelaarster!
    Ook alvast een fijne zondag!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou is toch erg leuk, maar ik heb hetzelfde, op de één of andere manier lukt het me niet...grrr:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart!
    Grappig die achterkant.
    Heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind je kaartje helemaal geweldig geworden en tja die lintjes en labeltik ik moet bekennen dat ik hem ook heb( is wel handig)
    fijne zondag nog
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem gaaf gewoon lekker jouw style niets mis mee...TOP..enuhh blijven proberen he!
    gr,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje! Lekker basic kleurtjes, maar toch met groot effect!

    Fijn dat je mn mapje zo leuk vond en de inhoud ook.. Ik ga uitzien naar je creaties ermee;-)
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het een super mooi kaartje! lief met die bloemen en veel leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie bloemetjeskaart! Ik had het me al afgevraagd of je supermooie "achterkant" een stempel is, nu weet ik het dus.

    BeantwoordenVerwijderen