zondag 11 april 2010

Free stylen #1


Vanmiddag heb ik een paar kaartjes gemaakt 'uit de losse hand'. Gewoon een beetje aanrommelen zonder al te veel na te denken.
Voor deze eerste kaart heb ik mijn ronde gumstempeltje weer eens gepakt. Ronde gumstempel? Ja, een rondje uit een gum snijden en stempelen maar. Het hoeft natuurlijk geen rondje te zijn, allerlei vormen zijn mogelijk! Ik heb hier Distress ink in 4 kleuren gebruikt. Het Smirk stempeltje heb ik ingekleurd met copics. Zulke kleine oppervlaktes durf ik dan wel weer aan;) Het dessinpapier is van Basic Grey (Green at heart).
Voor mijn doen is dit dus echt een heel clean&simple kaartje!
Van de week laat ik de andere kaartjes zien. Ik ga nu mijn bureautje opruimen en straks naar één van mijn favoriete televisieprogramma's kijken (Van Moskou tot Moermansk).
Leuk dat je weer even langskwam;)

9 opmerkingen:

  1. leuk kaartje weer hoor. Same hier vandaag lekker uit de losse pols.
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Inge, Super leuke en originele kaart, word er helemaal vrolijk van! hihi Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grappig en vrolijk...hihii.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is het geworden, die gumafdrukken passen zo mooi bij het papier. Supergeheel! Benieuwd naar de rest van je creaties..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super lief en vrolijk kaartje en wat een leuk idee om dat met een gum te doen ziet er erg gezellig uit.

    Veel liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super kleurijk en vrolijk kaartje heb je gemaakt, erg leuk idee met je gummetje,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker vrolijk kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan zo freestylen! En met een lekker vrolijk resultaat! Mooi hoor!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen