zondag 31 januari 2010

Awards!

Van Martha en Linda kreeg ik de deze awards:


Zo lief! Vooral omdat ik jullie blogs ook erg waardeer! Dank je wel Martha en Linda.
De bedoeling is dat ik 7 dingen over mezelf vertel waar ik blij van word. Dat is niet zo moeilijk! Ik word heel blij van mijn kinderen, van mooie papiertjes, mooie stempels, inspirerende blogs, van scrappen achter mijn bureautje met een muziekje erbij, cabaret of popconcerten bezoeken en lekker eten.
Nu zou ik de awards moeten doorgeven naar 7 andere blogs maar dat vind ik heel lastig kiezen. Vooral ook omdat ik de awards al op veel blogs heb teruggezien. Ik geef ze dan ook liever aan alle blogs die ik met veel plezier regelmatig bezoek (zie de zijbalk). Dus: als je zin hebt, pak ze mee en plaats ze op je blog!
En speciaal aan alle bloggers die regelmatig een lieve reactie schrijven op de berichten die ik plaats. Dát is nou nog iets waar ik heel blij van word! Dank jullie wel:)

1 opmerking:

  1. Leuk om je antwoorden te lezen Inge! En het tasje wat je gemaakt hebt is prachtig geworden!! Ik zal ook zeker één gaan maken! Nu nog meer uren in een dag :)

    BeantwoordenVerwijderen