vrijdag 18 december 2009

Géén kaarten!

Ok, ik was ziek en ik maakte geen kaarten. Ik was niet achter mijn bureautje te vinden. En toch gebeurden er allerlei creatieve dingen die me vrolijk maakte...


Ik kreeg deze foto van Fluxus. Dat is hier een creatief centrum waar ik een paar weken geleden een (gratis!) workshop deed met een vriendin. We hebben allemaal een doosje met een tafereeltje gemaakt. Al deze doosjes, kamertjes eigenlijk, staan nu op- en naastelkaar en vormen een soort flatgebouw. Ze staan in de etalage van onze Hema. De workshop was een samenwerking tussen Fluxus en Hema, vandaar. Ik ben meestal niet op mijn best tijdens een workshop (ik wil altijd liever even rustig nadenken over wat ik ga maken en daar is dan geen tijd voor;), maar dit eindresultaat vind ik toch wel weer leuk!
En verder...

...heeft de jongste, omdat ik het zo graag wilde, een engeltje gemaakt van klei.

En... omdat hij het zo graag wilde heeft hij een sneeuwpop gemaakt!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen allemaal zeg :D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh war gaaf al die kastjes van de Hema echt super en wat een leuke engel en sneeuwpop

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. very good handmade things (snowman).. and the box with so many little things inside is wonderful! I 'll ask my husband to make the same if he can ((( I think he can't... and I am sad...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk al die kastjes bij elkaar. en de engel is ook al zo super gemaakt.
    En het blijft leuk om een sneeuwpop te kunnen maken.

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk hoor, en beterschap xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inge,

    Die doosjes zien ze super uit, wat een prachtig idee en wat een mooie samenwerking!
    Het engeltje is ooooh zo mooi!!!!

    En sneeuw... dat is genieten hé, zeker voor de kinderen!

    Lieve groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zie dat er leuk uit zeg die kamertjes zo. En het engeltje en de sneeuwpop zien er ook mooi uit.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er allemaal leuk uit, vooral het engeltje, Super!

    groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen