vrijdag 11 september 2009

Shoppen

Vandaag heb ik een nieuw item aan mijn blog toegevoegd: een lijstje met webwinkels waar ik mijn scrapspullen koop. Ik stroop het internet regelmatig af op allerlei spullen en webwinkels en er is zoveel! Met de webwinkels uit dit lijstje heb ik de beste ervaring. Klantvriendelijk, snelle reactie op je bestelling en snelle levering.
Waarbij ik speciaal de webwinkel Bamba
onder jullie aandacht wil brengen. Eigenaresse Annemieke woont vlak bij mij in de buurt. En dat is heel fijn, want daardoor heb ik de mazzel dat ik na het plaatsen van mijn bestelling meestal direct langs kan om 'm op te halen. Woon je verder weg dan wordt je bestelling natuurlijk naar je opgestuurd. Het is misschien niet de grootste webwinkel, maar wel één waarop je misschien nou net vindt wat je nodig hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten